montazar.net
montazar.net
montazar.net
montazar.net
montazar.net

بسم الله الرحمن الرحیم

یکی از وظایف مسلمین در زمان غیبت امام زمان ارواحنا له الفداء گسترش نام و یاد آن حضرت می باشد. بر این اساس و در راستای تحقق بخشیدن به این هدف، ابزارهای فرهنگی سهم عمده ای را دارا می باشند که نشر و پخش کتاب یکی از این ابزارها می باشد.
ما به حول و قوه الهی سعی داریم با استفاده از امکانات محدود خود در زمینه آگاهی بخشیدن به مسلمانان و بلکه تمام مردم جهان پیرامون وجود مقدس امام زمان ارواحنا له الفداءو زنده کردن یاد آن حضرت در اذهان مردم تلاش نمائیم.
کتاب بسیار ارزشمند و پُر محتوای نجم الثاقب (تألیف میرزا حسین طبرسی نوری)، یکی از بهترین کتابهایی است که تاکنون در مورد امام زمان ارواحنا له الفداءبه رشته تحریر در آمده است و تا کنون بارها بوسیله ناشران مختلف تجدید چاپ گردیده است، ولی به علت حجیم بودن کتاب و محدود بودن طیف خوانندگان آن، آنطور که باید مورد توجه عموم قرار نگرفته است. لذا تصمیم گرفتیم که این کتاب را در چند کتاب مجزا و با عناوینی متناسب با محتوای آنها به چاپ برسانیم تا بدین وسیله هم این کتاب، تا حدی جایگاه واقعی خود را در میان عموم مردم پیدا کند و هم اینکه هر کسی به هر بخشی از این کتاب که علاقمند بود راحت تر بتواند آن را تهیه نماید.
کتاب نجم الثاقب به شش کتاب کوچکتر تقسیم گردیده است بدین ترتیب که: بخشهای 1 و 6 در کتاب «شگفتی ها و معجزاتی از امام زمان (عج)»؛ بخشهای 2 و 3 در کتاب «بهشت دنیایی و جامعه مدنی در بعدازظهر» بخشهای 4 و 5 در کتاب «امام زمان ارواحنا له الفداء خیال یا واقعیت»؛ بخش 8 و قسمت هایی از بخش 7 در کتاب «ما امام زمان ارواحنا له الفداءرا دیده ایم»؛ قسمت های بعدی بخش 7 در کتاب «طول عمر امام زمان ارواحنا له الفداءو قواعد نجوم در این مورد»؛ و بخشهای 9 و 10 و 11 در کتاب «راه های ملاقات با امام زمان (عج)» گنجانده شده است.
به این امید که تمام جهانیان به وجود حضرت ایمان بیاورند و با رشد فکری و اصلاح خویشتن، خود را آماده ظهور امام زمان ارواحنا له الفداءنمایند و بدین وسیله، سعادت درک بهشت دنیایی این جهان یعنی زندگی در زمان دولت حقهّ امام زمان ارواحنا له الفداءرا پیدا کرده و سعادت دنیا و آخرت را کسب نمایند.
بخش فرهنگی مؤسسه گل یاس
مقدمه ناشر


در خواست عضویت جهت دریافت ایمیل
نام:
ایمیل:
montazar.net

نظر سنجی
مایلید در کدام حوزه مطالب بیستری در سایت گذاشته شود؟
معارف مهدویتغرب و مهدویت
وظایف ما در عصر غیبتهنر و فرهنگ مهدویت
montazar.net

سایت های وابسته
 Could not add IP : Data too long for column 'user_agent' at row 1